Rzecznik klienta Spravii
Twoje zdanie ma dla nas znaczenie
Dobre relacje zaczynają się od zrozumienia potrzeb i oczekiwań klientów. Nasze hasło to „Dotrzymane obietnice” i zależy nam, by było realizowane w trakcie całego procesu zakupu i użytkowania mieszkania.
Badania z ostatnich lat wskazują, że klientom kupującym mieszkania często towarzyszy niepewność czy zostaną właściwie wysłuchani i czy ich sprawa zostanie potraktowana z należytą uwagą. Chcąc wyjść naprzeciw tym wyzwaniom i zbudować jeszcze silniejszy dialog, powołaliśmy instytucję rzecznika klienta Spravii.
Rzecznik pełni rolę niezależnego punktu kontaktu – dla wszystkich, którzy chcą wyrazić opinię, zgłosić sugestię lub podzielić się doświadczeniem związanym z naszą firmą.
Jak działa rzecznik klienta?
- Zapoznaje się z każdą sprawą indywidualnie i bez zbędnej zwłoki.
- Każde zgłoszenie traktuje rzetelnie, poufnie i z pełnym zaangażowaniem.
- Dąży do tego, by każda sprawa zakończyła się transparentnym i sprawiedliwym rozwiązaniem.
- Cenne sugestie klientów analizuje również pod kątem możliwości wdrożenia zmian systemowych w całej organizacji.