Kontakt

Centrala firmy
Spravia Sp. z o. o.

ul. Skierniewicka 16/20

01-230 Warszawa

(22) 623 65 55
Biuro prasowe

Warszawa, siedziba główna, biuro sprzedaży

ul. Skierniewicka 16/20
01-230 Warszawa

(22) 623 65 58

Godziny otwarcia:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00

Warszawa, biuro sprzedaży

ul. Ryżowa 48 (róg ul. Prystora),
02-495 Warszawa

(22) 290 56 54

Godziny otwarcia:

pon.- pt.: 9.00-17.00
sob.: 9.00-14.00

Warszawa, biuro sprzedaży

ul. Bokserska 73 lokal U2
02-690 Warszawa

(22) 290 78 15

Godziny otwarcia:

pon. -pt.: 9.00-17.00
sob.: 9.00-14.00

Gdańsk, oddział regionalny, biuro sprzedaży

ul. Hynka 18/U1
80-465 Gdańsk

(58) 341 96 45

Godziny otwarcia:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00
sob.: 9.00 – 14.00

Gdynia, biuro sprzedaży

ul. Abrahama 36 – 44/1
81-395 Gdynia
(wejście od strony ul. Władysława IV)

797 831 590

Godziny otwarcia:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00

Kraków, oddział regionalny, biuro sprzedaży

ul. Orlińskiego 7A / LU 8
31-878 Kraków

(12) 429 25 91

Godziny otwarcia:

pon. – pt.: 9.00 – 17.00
Recepcja: pon.: – pt. 9.00 – 17.00
sob.: 9.00 – 14.00

Poznań, oddział regionalny

ul. Baraniaka 88E /budynek F (piętro II),
(na terenie kompleksu
Malta Office Park)
61-131 Poznań

(61) 854 47 55

Godziny otwarcia:

pon. – pt.: 8.00 – 16.00

Poznań, biuro sprzedaży

ul. Unii Lubelskiej 6/U2
61-249 Poznań

(61) 222 00 24

Godziny otwarcia:

pon. – pt.: 09.00 – 17.00
sob.: 9.00 – 14.00

Poznań, biuro sprzedaży

ul. Dąbrowskiego 56
60-522 Poznań

(61) 679 22 07

Godziny otwarcia:

pon. – pt.: 09.00 – 17.00

Wrocław, oddział regionalny

ul. Grabiszyńska 151 p. 309-313,
53-439 Wrocław

Godziny otwarcia:

pon. – pt.: 8.00 – 16.00

Wrocław, biuro sprzedaży

ul. Miedziana 4/LU2
53-441 Wrocław

(71) 726 17 76

Godziny otwarcia:

pon. -pt.: 9.00-17.00

Rzecznik klienta Spravii

Twoje zdanie ma dla nas znaczenie

Dobre relacje zaczynają się od zrozumienia potrzeb i oczekiwań klientów. Nasze hasło to „Dotrzymane obietnice” i zależy nam, by było realizowane w trakcie całego procesu zakupu i użytkowania mieszkania.

Badania z ostatnich lat wskazują, że klientom kupującym mieszkania często towarzyszy niepewność czy zostaną właściwie wysłuchani i czy ich sprawa zostanie potraktowana z należytą uwagą. Chcąc wyjść naprzeciw tym wyzwaniom i zbudować jeszcze silniejszy dialog, powołaliśmy instytucję rzecznika klienta Spravii.

Rzecznik pełni rolę niezależnego punktu kontaktu – dla wszystkich, którzy chcą wyrazić opinię, zgłosić sugestię lub podzielić się doświadczeniem związanym z naszą firmą.

Jak działa rzecznik klienta?

  • Zapoznaje się z każdą sprawą indywidualnie i bez zbędnej zwłoki.
  • Każde zgłoszenie traktuje rzetelnie, poufnie i z pełnym zaangażowaniem.
  • Dąży do tego, by każda sprawa zakończyła się transparentnym i sprawiedliwym rozwiązaniem.
  • Cenne sugestie klientów analizuje również pod kątem możliwości wdrożenia zmian systemowych w całej organizacji.

Kiedy możesz skorzystać
z pomocy rzecznika klienta?

Zachęcamy do kontaktu z rzecznikiem klienta, jeśli:

  • 1.

    Chcesz podzielić się opinią na temat naszych usług lub standardów obsługi.

  • 2.

    Masz pomysł na usprawnienie procesu zakupu, odbioru lub użytkowania mieszkania.

  • 3.

    Doświadczyłeś sytuacji, która Twoim zdaniem wymaga wyjaśnienia lub poprawy.

  • 4.

    Chcesz zgłosić nieprawidłowości lub wyrazić swoje zastrzeżenia dotyczące współpracy z naszą firmą.

  • 5.

    Potrzebujesz wsparcia w sytuacji, która nie została rozwiązana w satysfakcjonujący sposób przez inne kanały kontaktu.

Zgłoś sprawę

Funkcję rzecznika klienta pełni Andrzej Miś, rzecznik prasowy Spravii, związany z organizacją od blisko 20 lat. To osoba doskonale znająca wewnętrzne procedury oraz ludzi, którzy odpowiadają za poszczególne obszary działalności firmy. Dzięki temu może skutecznie wspierać sprawny i konstruktywny dialog między klientem a firmą.

Zadaniem rzecznika jest przyjmowanie i analizowanie sygnałów od klientów, a także inicjowanie działań, które poprawiają jakość naszej obsługi i procesów. Odpowiedzi opracowywane są we współpracy z odpowiednimi działami w firmie – w sposób rzetelny, oparty na faktach i obowiązujących procedurach.

Aby skontaktować się z rzecznikiem klienta Spravii, napisz wiadomość na adres: andrzej.mis@spravia.pl, dołączając opis sprawy i dotychczasową dokumentację (korespondencja ze Spravią, powiązane dokumenty).

logo spravia

Zakup gruntów

Spravia poszukuje gruntów do realizacji swoich przedsięwzięć deweloperskich w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście i we Wrocławiu. Jeżeli są Państwo właścicielami lub znają Państwo osoby, które są w posiadaniu nieruchomości możliwych do zagospodarowania na cele mieszkaniowe i komercyjne w ww. miastach, zapraszamy do kontaktu. Z przyjemnością odpowiemy na Państwa ofertę.

Kontakt

Eliza Gula

e-mail: eliza.gula@spravia.pl

(22) 623 65 55